2013. november 16., szombat

Bemutatkozás- Tippek a tanuláshoz #1

Sziasztok! Azért csinálom ezt a blogot, hogy átadhassam azt a kevéske tudást, amit az elmúlt években hallottam, megtanultam. Hogy hogyan is kell tanulni? Én ezt már nagyon sok éve tapasztalgatom, formálom a módszereket. Ötös tanuló vagyok, szóval általában beválnak. Ezt szeretném megosztani azokkal az emberekkel, akiknek nem sikerül tökéletesen teljesíteni az iskolában.
Hétköznapi:

1.Kezdjük az alapoknál.
Általában, amikor hazaérünk nagyon kimerültek és fáradtak vagyunk. Ez ellen egy tusolással, arcmosással tehetünk ellen. Miután felfrissültünk, fésüljük meg a hajunka és fogjuk össze egy kényelmes copfba. Mielőtt elkezdünk tanulni, valamit enni kell. Akár csak egy kis csokit, vagy gyümölcsöt. Az a lényeg, hogy ne éhesen üljetek le tanulni.

2.A tanulás.
Először ha van írásbeli, akkor azt írjuk meg. Nem baj, ha nem megy, akkor belenézünk a könyvbe és onnan leírjuk Eközben is tanulunk.Én például úgy szoktam, hogy magam mellé teszem a kedvenc nasimat, és ha kész vagyok minden írásbelimmel, akkor megeszem. Miután megettem jöhet az anyag megtanulása. Megnézem holnap milyen órák lesznek, és azokra jobban felkészülök. Persze az aznap tanultakat is átolvasom párszor.

3.Szórakozás.
Miután mindennel kész vagyok a tanulással, leülök a gép elé. De csak egy órára. Mindig beállítom az ébresztőmet, hogy egy óra múlva szólaljon meg. Mikor megszólal, kikapcsolom a gépet. Olvasom a kötelezőt, vagy esetleg valami könnyű, pihentető történetet.

4.Alvás.
Korán feküdj le aludni. Úgy  időzítsd, hogy minimum nyolc órát aludj. Lefekvés előtt jól eshet egy forró zuhany, fürdő. Ha napközben sportolsz, sokkal jobban és mélyebben bírsz majd aludni. És gyorsabban pihened ki magadat.

Nos, mára ennyi lett volna, esetleg kommentben írjátok meg, hogy milyen bejegyzéssel jöjjek.





1 megjegyzés: