2014. január 5., vasárnap

Fél-évi lista



Sziasztok! Kisebb-nagyobb kimaradás után újra itt lenék, egy újabb bejegyzéssel. Mivel nekem nincsen semmi olyan témám (pl.: suli szerelem, divat) amiben remekelnék és én lennék a (divat, love)guru arról írok ami eszembe jut. És íme elmém következő zavaros gondolatai:

Holnap vége a téli szünetnek, itt az idő megcsinálni a maradék házit, megtanulni a megtanulhatót vagy csak fetrengeni az ágyon. Viszont a félévi jegyeken még lehet javítani - nálunk legalábbis lehet. Én ebben a bejegyzésben néhány tippet adnék hogyan javíts a jegyeiden. Vagy valami hasonló...

1. Először írd le az összes tantárgyat. 

2. Írd le a jegyeidet. Ha nem tudod hányasra állsz mert van egy kettesed, két négyesed és négy ötösöd, akkor számold ki az átlagot. Add össze a jegyeket és oszd el őket azzal a számmal, amennyi jegyed van. Szóval 2+4+4+5+5+5+5=30. 30:7=4,28. Általában 4,5-től adják meg az ötöst, de ez tanártól is függ, lehet valaki csak 4,8-tól adja meg.

3. Oszd három részre a papírt. A első részbe kerül a "mostani jegy", a másodikba a "javítok erre jegy", a harmadikba pedig a "bárcsak jegy" azaz amit igazán akarsz és ha kitartó vagy, év végére akár a hármasból ötöst varázsolhatsz.

4. Már csak annyi a feladatod, hogy kövesd a listát. Tanulj kitartóan és dicsérd meg magad minden jó jegy után. Ezt úgy értem vegyél egy kis csokit, vagy ajánld fel a szüleidnek, hogy minden 4-es vagy 5-ös után vesznek neked valamilyen kis apróságot (csoki, cukor, bizsu, stb...) vagy adnak zsebpénzt.

5. Nos, azt hiszem ezzel a rövid kis bejegyzéssel búcsúztatom a szünetet. Még mindig kíváncsi vagyok minden egyes drága olvasóra, szóval bátran lehet megjegyzést írni - magatokról is néhány sort ha gondoljátok. Kitartást holnapra! (már akinek holnap kezdődik a suli)






1 megjegyzés:

  1. Ezt el is fogom érni! Angolból most hármas lettem félévkor - sajnálatomra, de évvége olyannyira felhajtom magam ötösre, hogy csak leshetnek a többiek! Még németből is négyest kaptam - megleppő, pedig új nyelv. Megéreztem a változást szellét! (: S tudom, hogy sikerülhet! Ilyenkor kell igazán bíznod magadban. Az első félév remek idő volt arra, hogy igazán megismerd a tanárjaidat, aztán a következő félévben minden apróságra figyelsz, hogy ki, hogy kéri számon az anyagot.
    Mindent bele! Sok sikert szeretnék kíváni mindenkinek a következő félévéjére! Mert, amit el akarunk érni, azt el is fogjuk! Számítások, szorgalom és kitartás! Csak ezek kellenek. + akarat.
    xx egy lelkes blog olvasó

    VálaszTörlés