2014. december 22., hétfő

Blog-Mas| Get ready with me

Katt a tavalyi karácsonyi bejegyzéshez ;)
Sziasztok! Itt is van az utolsó Blog-Mas bejegyzés is, ami azt jelenti, hogy már csak pár nap választ el minket a Karácsonytól! Ma ruhaösszeállításokat, sminkötleteket, hajötleteket, filmajánlókat és még sok mást mindent is hoztam, remélem elnyeri majd a tetszéseteket! :D









Nőies, vadító. A magassarkú cipő helyettesíthető balerinacipővel. Valamint, szerintem még egy piros vékony öv is jól mutatna a ruhához. :)











Az előző összeállításhoz remekül passzolna, de persze máshoz is hordható.










Kényelmes, otthoni ajándékozásra teljesen megfelel. A nyaklánc remekül feldobja ezt az egyszerű összeállítást, a rúzs pedig harmonizál a nadrággal.

















Szintén illik az előző összeállításhoz. Szerintem nem is kell többet mondanom, elegáns, de egyszerű.

















Elegáns, nőies. A hópehely formájú lánc remekül illik a téli színekhez, igaz, Magyarországon még nincs hó, de legalább a láncon jelen van.
Aki szeret maggassarkút hordani, bátran vegyen fel hozzá azt.













Az előző összeállításhoz szintén illik, viszont én a rúzst egy kicsit halványabbra cserélném. A körömlakk  remelkül illene a nyaklánchoz.














És most következzen a haj! Oké, talán nem ez a legelőnyösebb haj, de nem hagyhattam ki! ;)



Egyszerű, de nagyszerű.( Olyan gyönyörű haja van a lánynak :D)


Göndöríts kúpvassal, és úgy készítsd el a frizurát! Gyönyörű.


Ajánlanám nektek a lány YouTube csatornáját, remek hajakat tud készíteni! KATT IDE.


Tavaly nem volt :P
Igen, természetesen én is ajánlom a Reszkessetek betörőket. Karácsonykor kellemes kikapcsolódás az egész családnak.
Nincs Karácsony Kevin nélkül :D


Santa Baby
Mindenkinek ajánlom, nagyon jó film :) 
Richie Rich
Tanulságos kis történet, Karácsonykor ez is kötelező ;) 

Igen, a másik kihagyhatatlan film Karácsonykor.
Jim Carrey. Elég ha ennyit mondok, szerintem mindenkinek rögtön mosoly húzódik a szájára.
Szintén nincs karácsony Grincs nélkül :D




Katt a puha mézeskalács bejegyzéshez ;)

 Kellemes ünnepi készülődést mindenkinek! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése