2015. december 14., hétfő

Ajándékötletek 2.rész



Legutóbbi részben osztály karácsonyra adtam ajándékötleteket,így ma mindenki másnak.

 Lánytestvér / Barátnő
   Talán ez az egyik legkönnyebb, legalábbis számomra. Ismerem, és ha van egy hobbija és érdeklődési köre, akkor még könnyebb.

 1. Tablet állvány
 Ha van tablete és tudod, hogy szokott rajta filmet nézni, vagy sokat használja, akkor hasznos lehet. 
 Találtam is nektek hozzá egy linket IDE kattintsatok.


2. Kozmetikum csomag
       Ilyenkor mindenhol lehet ilyen szetteket kapni. Tartalma általában egy tusfürdő, testápoló, dezodor és olykor egy neszesszer, de nem csak ilyenek vannak. Ajakápolós szettek is vannak, ami így a téli hónapokban hasznos tud lenni.

3. Hajas kiegészítő
       Lányoknak nem kell magyarázni. Hajpánt, fülvédő, hajcsat, hullám csat, haj gumi bármi ilyesmi jól jöhet.

Mostanában népszerű virágos hajpánt. ITT megtekinhető.
4. Telefontok
    Egy ízléses telefontokkal sem lehet mellé fogni.

5. Fésű
      Lányoknál a fésű fogyóeszköz szerintem, így egy mutatós fésű sem rossz ötlet, de azért egyeztess egy olyan személlyel, aki biztosan tudja, hogy az illető örülne neki.

  
Fiútestvér / Fiú barát / Pasi
     Nekik sem olyan nehéz, mivel jó esetben ismerjük őket is.

1. Fiúknak/Férfiaknak való ajándékcsomag
      Szerintem ezt nem kell magyarázni ;)

2. Laptop táska 
     Ha sokat hordozza a laptopját, akkor hasznos lehet és manapság rengeteg formájú, kinézetű van, így mindenkinek meg lehet találni azt, ami hozzá illik.

Több mindent tud mellé pakolni, így minden egy helyen lehet. ITT megtekinthető.
 3. Fejhallgató/ Fülhallgató
       Sokfélére lehet rálelni az üzletekben, mindenféle stílusú van már.

4. Szerszám
    Inkább a pasiknak, férjeknek ajánlanám, ha szeretnek szerelni vagy ügyeskedni a garázsban, műhelyben.

5. Ruha
     Ha ismered az ízlését és tudod, milyeneket szeret akkor ez is jó lehet, hiszen a hím neműek többsége amúgy sem szeret vásárolni.


Apa/ Idősebb rokon, ismerős
   Nekik soha nem tudom, hogy mit lehetne. Igaz, nekem azon nem kell, gondolkodom, hogy apukámnak mit adjak, de az igen nagy fejtörést szokott okozni, hogy papámnak és a többi hím nemű idősebb rokonomnak mit adjak.


1. Szerszám(ok)
     Tudom, ezt már az előzőben is írtam, de nekik is tökéletes alternatíva lehet. Nálunk papám imád mindent szerelni, összebarkácsolni, így tökéletes választás. Esetek többségében úgyis nekem szokott valamit megcsinálni.

2. Ajándékcsomag
    Idősebbeknek is nyerő lehet, tapasztalatból mondom. Papám szerintem szándékosan gyűjti az ilyen csomagokat.

ITT megtekinthető
 Anya/ Idősebb női rokon
      Nekik egyszerűbb, legalábbis szerintem. Anyukám igaz minden évben elmondja, hogy semmit ne vegyek neki, így még nehezebb, illetve válogatós is.


 Ide nem szedem külön pontokra, mert értelme nem lenne. Ha szeret főzni és tudod, hogy szeretne valami ezzel kapcsolatos dolgot, akkor egész könnyű dolgod van. Nekem idén nagymamám mondta, hogy milyen konyhai eszközt szeretne, mivel még pár hónapja elkezdtem óvatosan kérdezgetni, hogy mit szeretne. Ha szereti a szépségápolós dolgokat, akkor akár lehet választani a kedvenc márkájától valamit. Összefoglalva gondolkodjatok abban, hogy mit szeret, mire lenne szüksége.


Tanácsok és tippek
     Így a végén 1-2 tanácsot, tippet megosztok veletek, amire érdemes oda figyelni.

1. Krémeket óvatosan vegyetek, vagy csak úgy, ha tudjátok, ha tudjátok, hogy milyen a bőrtípusa, hiszen, ha másikat vesztek, akkor nagy valószínűséggel nem tudja majd használni.


2. Beszéljetek össze a rokonokkal. Ha valaki tegyük fel a nagymamád több embernek is elmondta, hogy meleg szendvics sütőt szeretne, akkor beszéljetek meg, hogy ki veszi meg, nehogy több legyen, mert az sem jó dolog úgy gondolom.

Remélem egy picit tudtam segíteni! Minden vissza jelzésnek örülök ;)

6 megjegyzés: